26 Haziran 2009 Cuma

Çaydanlık Pasta...

Bence insanın içinde bulunduğu çevre, kişinin kendini geliştirmesinde büyük rol oynuyor...
Mesela Canim Annem, beni sürekli güzel ve faydalı şeyler yapmam icin yüreklendirmiş ve bana her zaman ön ayak olmuştur. Bir de onun sevgili misafirleri olmasaydı bu pastayı yapmaya hiç cesaret edemeyebilirdim:)



Bu pasta için yine iki günlük bir çalışma yaptım. İlk gün, yuvarlak bir kabın içerisinde iki adet kek pişirdim. İkinci gün sabahtan, kremasını ve içini hazırladım. İlk keki geniş kısmı üste gelecek şekilde, ikinci keki de geniş kısmı alta gelecek şekilde, arasına krema ve muz koyarak üst üste yerleştirdim. Kekleri birbirine, 3 adet çöpşiş ile tutturdum ve yüzeyini krem şanti ile kaplayarak donması için buzdolabına koydum.



Akşama doğru da, bir yandan yemekli misafirlerimi ağırlayıp, bir yandan da pastanın süslemesini yaptım.

Çaydanlık pasta yaparken dikkat etmeniz gereken hususlardan bir tanesi, çaydanlığın sapını ve ucunu önce dondurun ve çöp şiş yada kürdan ile çaydanlığa saplayın. Zira bu parçalar çıkıntı olduğu için çabucak pastadan kopabiliyor.

Aceleden hayal ettiğim kadar güzel olamadı ancak benim için üç boyutlu pasta yapma açısından yine de çok güzel ve keyifli bir deneyimdi...

1 yorum:

  1. Büşra inanmıyorum bu pastayıda mı yaptınn, harika görünüyor yaa..

    YanıtlaSil